mandag den 23. januar 2012

Sygdom gå væk

Så har man lige været syg igen igen, det er simpelthen utroligt. Ud af 5 uger har jeg nok været rask 1 uge, det er ligesom en skrue uden ende. Men lige i det her øjeblik har jeg det faktisk okay, prinsessen ligger i vuggen og sover. Jeg mærker min krop har det faktisk okay og nej jeg GIDER ikke at give sclerosen skylden for alt dårligdom i mit liv. Nogle gange er man syg ligesom andre raske menneker, uden det er sclerosen.

Det skønne der er sket idag er at posten lige har været på besøg med en masse vitaminer til mig..... Skøøøønt :-)



Det kostede mig så knap 1100 kr at få den portion, men det er de OmniKrill der er dyre. I butikker koster 150 stk 399,- jeg købte dem på nettet til 339,- hos http://www.jala-helsekost.dk/ og fri fragt :-) Så fik jeg D-pearls uden beregning og 10 stk OmniKrill med gratis, og et helseblad. En FANTASTISK service.

Nu skriver jeg det lige igen OmniKrill var årets helseprodukt 2011.

OmniKrill er det første præparat i Danmark med denne nye generation af Omega-3-fedtsyrer. Olien er den ægte, originale NKO krill-olie, der optages bedst af alle Krill-olier, og som fra naturens hånd bærer denne helt nye type Omega-3 i sig samt et kraftigt antioxidant.

Gevinsten ved Omega-3 fosfolipider er bl.a., at kroppen optager og udnytter disse langt hurtigere end Omega-3 fedtsyrer fra fiskeolier. Det sker som følger af det faktum, at cellerne, som skal modtage og anvende Omega-3, består af op til 80 % fosfolipider. Studier bekræfter, at den NKO Krill-olie, Biosym anvender i OmniKrill, optages op til 50 % bedre end almindelige fiskeolier og også bedre end andre krill-olier.

Olien i OmniKrill serveres i en kapsel fremstillet af fisk, da denne "naturlige" indpakning er det optimale, logiske valg til et præparat af marin oprindelse.

Så nu håber jeg at jeg snart er ovenpå igen.

1 kommentar: