onsdag den 28. marts 2012

Familieweekend til Skallerup Klit Feriecenter


Familieweekend med nærvær og netværk

Når hverdagen kommer luskende, er det vigtigt at nyde livet med hinanden. Scleroseforeningens ATTAK-udvalg inviterer dig og din familie med på forlænget familieweekend med fokus på afslapning og godt selskab.

Scleroseforeningens medlemmer under 40 år kan, med deres partner/ægtefælle og børn, komme på forlænget weekend sammen med andre fra regionen. Børn har ofte meget glæde af at være sammen med andre i samme situation.

De dejlige, familievenlige rammer er sat, og indholdet skabes frit og i fællesskab. På de særligt valgte feriesteder er der badeland/svømmehal, legepladser og underholdning for børnene og afslappende hyggelig atmosfære til hele familien.

Ved at bo i huse á to familier i et nært område gives de bedste muligheder for at danne nye kontakter på tværs.

Weekenderne finder sted

23 - 26. august i Skallerup Klit Feriecenter (familier fra Nordjylland og Midtjylland)

30. august - 2. september i DAYZ, Nymindegab (familier fra Syddanmark og Midtjylland)

6 - 9. september i Danland, Gilleleje (familier fra Hovedstaden, Sjælland og øerne)

Pladserne uddeles efter først-til-mølle-princippet og tilmeldingsfristen er 1. juni 2012. Hele herligheden koster 350 kr. per voksen og 200 kr. per barn (alder 1-16 år). pengene indsættes på konto: 4440-4370210306 mrk. 33625

Vi har fået plads og jeg glæder mig rigtig meget.

Se det hele her

2 kommentarer:

  1. Nice blog :) Følger nu bloggen fast - håber du vil gøre det samme hos mig :)

    Knus,
    http://patrickpankalla.dk/

    SvarSlet
  2. Tak :-) Det er dejlig blog du har, men jeg kan ikke finde ud af at blive fast læser, men jeg har tilmeldt mig bloglovin. Og vil helt sikkert læse med.

    SvarSlet