torsdag den 17. maj 2012

Blev brændt af

Igår da jeg skulle heales kom jeg til en lukket dør, jeg prøvede at ringe til Matilde men der var ingen der svarede. Så ringede jeg på hos naboen for jeg var selvfølgelig nerøs for at der kunne være sket hende noget.

Hun havde nummeret på Matildes datter, så vi ringede til hende og fik at vide at de var sammen. Heldigvis var der ikke sket Matilde noget, hun havde simpelthen glemt det, men hun er 90 år og det er vel begrænset hvad man kan forvente. Hun har også selv sagt at hukommelsen er ikke hvad den har været, så det er ærlig snak. Næste gang må jeg heller ringe inden jeg kører afsted, det tager alligevel 45 min hver vej, de timer kunne jeg som travl mor godt bruge på noget andet. Men skidt pyt, så kunne jeg sidde i bilen og tænke over livet. Nu har vi lavet en ny aftale på mandag kl 17.00, og jeg glæder mig og håber at hun ikke glemmer det.

Lige nu sidder jeg i vores dejlige campingvogn, det blæser og regner helt vildt, jeg synes virkelig at det har været en rigtig træls forsommer, æv æv. Om ca 40 dage elller nærmere den 1/7 pakker vi det hele ned igen. Hvad der ellers skal ske i sommerferien det er ikke besluttet endnu, men hvis solen dukker op i uge 29 og 30 så triller vi helt sikkert afsted med campingvognen.

Sol sol kom igen solen er min bedste ven. Kom nu......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar