mandag den 7. maj 2012

Jeg skal heales

Jeg har altid været meget skeptisk, I kender godt alle dem der har gået på en healer skole og så tager de bagefter 500 kr eller mere for at heale en. Jeg har altid tænkt at det var fup og fidus, rene pengemaskiner.

Nå men sidste weekend var jeg på et kursus, og der mødte jeg en fantastisk kvinde som desværre har kræft. Hun fortalte at hun var blevet healet af en ældre dame på 90 år og det havde været en fantastisk oplevelse.

Jeg spurgte om jeg kunne få hendes nummer da jeg længe gerne har villet blive healet, men det skulle altså foregå på den rigtige måde. Jeg har lige haft ringet til hende og jeg skal heales imorgen kl 17.00, og jeg måtte selv bestemme hvad jeg vil give for det. Hun gør det ikke for pengene, men fordi hun kan.

Hun kunne heller ikke garantere at jeg ville få noget ud af det, det var forskelligt fra gang til gang, men hun ville gerne prøve. Jeg glæder mig så meget, jeg har aldrig prøvet det før, det bliver rigtig spændende.

2 kommentarer:

  1. hej
    dejligt at læse din blog, jeg har selv sklerose, og det er næsten som at læse mig om mig selv:)rart at se at der er andre der har samme tanke omkring sklerose - at man kan gøre meget selv. kh charlotte

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte.
    Det er nemlig rigtigt, man kan gøre rigtig meget selv det kræver bare lidt overskud.
    Kærlig hilsen Marianne

    SvarSlet