mandag den 5. december 2011

Et godt råd

Inden jeg blev gravid har jeg i perioder drukket denne form for grøn te, minimum 3 gange dagligt, og når jeg tænker tilbage havde jeg det faktisk bedre i de perioder hvor teén er blevet drukket fast.

Den smager forfærdelig, men man kan vænne sig til smagen, det har jeg dog ikke endnu, men hvad jeg er sikker på er at jeg faktisk har været attaksfri når teén er blevet drukket fast flere gange dagligt. Det er ingen tvivl når jeg har født og færdig med at amme, så skal jeg igen igang med denne forfærdelig drik. For jeg vil faktisk gerne finde ud af om det hjælper eller om det har været tilfældigt, se det er spændende.

Om denne grønne te:

Grøn Te ekstrakt - ekstra koncentreret.
Dokumenteret højt indhold af aktive stoffer, der øger fedtforbrændingen og samtidig giver dig et vigtigt tilskud af cellebeskyttende antioxidanter. Grøn Te Powder har et højt indhold af flavonoider (antioxidanter) kaldet catechiner, og specielt den meget kraftige gruppe kaldet EGCG.
Deklaration:
Tør, vandig ekstrakt af Grøn te (Camelia Sinensis). Råvarerne er fremstillet i EU.

Kan købes i helsebutikker, Matas og på nettet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar