mandag den 5. december 2011

Foredrag iaften

Jeg glæder mig til i aften når jeg skal høre Chris MacDonald, og jeg håber meget at jeg går der fra med nogle redskaber jeg kan bruge til noget.

Det er en svær og hård process at lave sin livsstil om, for nogle lykkes det måske kun i en kortere periode for andre hele livet. Mit mål er at det bliver for resten af livet, men om det lykkes det ved jeg ikke, men jeg håber at jeg har mere ryggrad end en regnorm :-)

Lige nu har jeg det rigtig godt, jeg føler jeg har fået mere energi er knap så træt og har ikke haft nogle attaks, hvor jeg har følt at det har været et rigtig attaks. Det er jo positivt, men jeg er selvfølgelig i tvivl om det er pga graviditeten eller fordi jeg har lavet en så omfattende livsstilsændring at jeg selv til tider er imponeret over mig selv.

Om jeg er faldet i, ja det er jeg, i efterårsferien spiste jeg en masse usundt, jeg synes at det er super svært at holde i ferierne. Jeg ved det er min svage side og så må jeg arbejde endnu hårdere for at holde kostrådene når hele familien hygger.

Idag har jeg været til svømning, det var skønt at komme i vandet og bruge kroppen og få pulsen lidt op, jeg glæder mig til jeg efter fødslen kan starte i motionscenter, det håber jeg bliver rigtig godt.

Men nu skal skal huset gøres ren og så vil jeg nyde en kop varm soya kakao bagefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar