fredag den 2. december 2011

Hurtigt og nemt konfekt

Efter jeg ikke længere spiser sukker, ja så er jeg blevet ret vild med at lave konfekt, bage kager og lave alt muligt sødt. Og jeg føler faktisk det er en form for terapi for mig, for jeg spiser ikke søde sager længere. Men jeg kan lave det og det nyder jeg næsten lige så meget som at spise det :-)

Men det skal lige siges at jeg altid har elsket søde sager og har spist en masse sødt, så det har ikke været en nem beslutning for mig. Men jeg kan mærke at min krop har fået det bedre og det er vigtigere for mig end noget andet.

Det kan godt være jeg ikke må spise det, men jeg må lave det :-)

Svigermors konfekt det tager maks 10 minutter.

Det man skal bruge, nemt ikke sandt :-)
Smelt marsene på panden, sørg for de ikke brænder på
Nu er den ved at være der :-)

Så skal Rice Krispies i, og det hele er sådan cirka mål

Så er den ved at være der

I et fad med bagepapir og så i køleskabet
Så skærer man dem i firkanter, i en skål og ind i køleskabet

Børnene er vilde med denne form for konfekt, generelt er de ikke så vilde med marcipan, så denne form for julekonfekt passer lige til vores familie. Og så gør det mig glad at se at de er vilde med det og det er så nemt at lave, at det kan man lave flere gange i løbet af december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar