fredag den 2. december 2011

Min ynglingst ret

Jeg ELSKER lasagne med spinat og idag blev det med fuldkorns bulgur til, faktisk elsker hele familien denne ret også børnene, så der bliver spist op.

Det er en sund ret og nu hvor jeg lever efter sclerosekostrådene er det super rart at man finder nogle retter som resten af familien også godt kan lide. Jeg har valgt ikke at lave 2 retter hver gang, familien spiser det samme som mig. Men nogle gange hvis jeg har tid og overskud laver jeg en ekstra ret til de andre, men det sker ikke tit :-)

Det positive er at familien tager det pænt, og min dreng på 7 år og min pige på 4 år spiser vegetarretter med vellyst. Hvis vi ikke snakker om at det er noget mærkeligt mad så gør børnene det heller ikke.

Det smager bedre end det ser ud :-)

Se opskriften her Lakselasagne/spinatlasagne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar