onsdag den 18. april 2012

En herlig dag

Pandekager i lange baner og ren hygge i sofaen. Børnene blev hentet tidlig fra institution igår og så lavede jeg lækre pandekager de kunne hygge sig med.



Bagefter skulle Martin til fodbold og det er bare vanvittig koldt lige nu, så jeg hop frøs i de 1 1/2 time han trænede. Jeg frøs så meget at jeg næsten ikke kunne gå derfra, da alle mine ledde var stive og kolde og jeg var bange for, at der ville komme en kæmpe vandpyt i bilen når jeg tøede op.

Da vi kom hjem stod det på boller i karry til børnene, deres favorit ret. Og jeg kogte kartofler, gulerødder, brocoli og et løg, det var aftensmaden til mig. Og et stort glas vand med en 1/2  presset citron.

Flotte farver

Jeg kan simpelthen kun spise så mange grøntsager, hvis jeg blender det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar