søndag den 1. april 2012

En speciel dag

I forgårs var jeg til masssage, og pga mit knæproblem blev min behandler og jeg enige om at give knæet noget akupunktur, da jeg efter rengøring af campingvognen havde fået ondt i knæet. Han fortalte mig at en overbelastning af knæet, er det samme som en betændelsestilstand, der dog ikke kan behandles med pencillin. Aha tænker jeg så, måske er det derfor jeg har fået følelsesforstyrrelser i højre ben, min neurolog har fortalt at betændelsen kommer før attaket. Så hvis jeg har betændelse i kroppen kunne det vel godt lyde som et pseudo-attak jeg har fået, det håber jeg.

Nå men jeg havde aldrig fået akupunktur før, så jeg var ret spændt på resultatet og havde måske forventet mere end jeg umiddelbart opnåede. Jeg fik 5 nåle rundt om knæet og en på selve foden. Så lå jeg der ca 20 - 25 minutter og troede jeg ville mærke et eller andet, men jeg fornemmede intet.
Og det var lidt ubehageligt af få lagt nålene, det skal tilføjes at jeg har total nåleforbi. Han ramte en nerve den ene gang så benet spjættede og da nålen blevet taget ud, blødte det fra det ene sted. Efterfølgende fik jeg masseret ryggen og det var total nice, jeg kan godt mærke at jeg bruger ryggen rigtig meget når jeg hele tiden bærer på lille Vera.

Da jeg var på vej hjem følte jeg at knæet var mere øm end da jeg kom, mystisk. Men jeg tænkte at det måske var fordi han havde været inde rode rundt med noget, så resten af dagen humpede jeg rundt.

Næste gang jeg skal have en behandling, vil min behandler give mig akupunktur så jeg bliver fuldstændig afslappet, fordi jeg er så anspændt og har så mange tanker i hovedet. den behandling skal jeg have den 16 april kl 10, jeg skal nok lave en opdatering på det.



Sidst på eftermiddagen i fredags kørte vi op til min elskede campingvogn, hvor jeg fuldstændig kobler af og  lader op til en ny dag. Men stormen havde næsten revet pløkkerne op og det var så koldt som på nordpolen. Så min kære mand måtte igang med at sætte stormpløkker i forteltet og andre foranstaltninger. Vi har kun en gasovn og den kan slet ikke varme forteltet op når det er så koldt, så vi måtte pakke os ind i dyner og varme tæpper, det var en kold fornøjelse.

Om natten stormede det så meget at jeg hele tiden tænkte, nu flyver forteltet væk, men om morgen stod det der stadig og heldigvis er det blevet det varmere i løbet af dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar