mandag den 23. april 2012

Sved dig til indre ro

Jeg har lige modtaget bladet "Psykologi", og der var en spændende artikel om svedhytter, se det var interessant.
Indianerne har igennem årtier brugt svedhytteceremonier som et ritual til at rense ud i både krop og sjæl, finde indre ro og opnå en bedre forståelse af sig selv og sine omgivelser. Det lyder helt bestemt som noget jeg skal prøve og gerne snart. Men jeg er selvfølgelig også typen der tror på at der er mere mellem himmel og jord end vi regner med.

En svedhytte kaldes også for den lille død og en genfødsel. Du slipper af med problemer eller store udfordringer i dit liv lige nu, det giver du væk til de varme sten, og i stedet får du noget positivt tilbage som du kan tage med hjem og bruge konstruktivt.

Man beder simpelthen ånderne om hjælp og man har også som deltager mulighed for at komme med personlige ønsker om alt fra penge til mere klarhed og styrke eller bede ånderne om hjælp til healing af alt og alle, for cermonierne kan også have til formål at helbrede sine egne eller pårørendes sygdom eller fysiske lidelser.

Der bliver afholdt cermonier hver i uge i maj og du kan se mere her

De har ingen priser, derimod tager de imod donationer. De mener alle skal have råd til at blive healet, smertebehandlet eller komme i en svedhytte. Så du betaler det du har råd til og det du mener behandlingen fortjener. Deres overskud går til værdige trængende, jeg synes at det er helt vildt.

Men når jeg har prøvet en svedhytte vil jeg blogge om oplevelsen her på siden, så det glæder jeg mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar