onsdag den 18. april 2012

Så er der indkøbt proviant


Normalt køber jeg mine helseprodukter på nettet. Men da jeg fik en mail fra Matas om at de havde 20 % på alt helsekost idag til deres aktive medlemmer, ja så slog jeg altså til og handlede ind til de næste 3 måneder, sådan cirka.

Det er gratis at være medlem, hver gang man handler viser man sit kort hvor man så samler point til en gave eller andet man kan købe på nettet. Og når der er tilbud er du som medlem den første der får besked og der er tit rabat på helseprodukter.

Jeg sparede idag over 300 kr, så jeg gav lige 50 kr til scleroseforeningen. De havde en bøsse til at stå i rema 1000 og dem støtter jeg gerne.
Det lyder måske lidt nærig at jeg "kun" gav 50 kr, men vi smider altid penge i når vi støder på bøssen og det gør vi heldigvis tit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar