onsdag den 18. april 2012

High on Juice


Jeg har købt bogen High on Juice, for min storsøster var så sød at give mig en saftpresser da jeg fik diagnosen sclerose. Men jeg har slet ikke fået den brugt, den har faktisk bare stået på gulvet i køkkenet og samlet støv, den skulle jo ikke tage bordplads.
Hver gang min søster kom forbi, fik jeg mega dårlig samvittighed, altså sådan rigtig skidt med mig selv. Hun har spurgt mig flere gange får du den brugt, jeg har svaret sådan undvigende."Ja selvfølgelig, jeg er smadder glad for den, den er fantastisk.

Jeg er sikker på at hun har kunnet se lige igennem mig, I kender sikkert følelsen af at man ikke har kunne kigge personen i øjenene og man ved at de ved, man lyver.

Men det er slut nu, den skal tages i brug, basta. Det er en beslutning jeg har taget og nu er jeg så heldig at jeg IKKE har ryggrad som en regnorm. Jeg vil lave alle 25 drikke, jeg vil fortælle her på bloggen hvordan de smager og om jeg kan mærke en forskel på mit helbred.

Den første juice jeg vil lave er nummer 1 i bogen, den hedder "Syn for sagen". Den skal laves i eftermiddag og jeg vil blogge senere idag, om hvordan den smagte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar