torsdag den 19. april 2012

Lækker juice til morgenmaden

Idag fik jeg lavet den første juice fra bogen "High on juice", og den smagte fantastisk. Og som bogen skriver det tager ikke meget mere end 2 minutter at gøre juicemaskinen ren bagefter.

Alt frugt og grøntsager er gjort klar

En spændende farve

Så er drikken klar
Som bogen skriver: Frisk og mild er ord, som bedst beskriver smagen af denne øjenåbner.

Nu er jeg sprængfyldt med vitaminer og er en ren energibombe, så jeg pakker snart bettefisen i banevognen og triller ud i solen og får en masse D-vitaminer. Så traver jeg afsted for at hente de to store og kl 17.00 står det på fodbold. Så jeg er glad for det gode vejr.

Imorgen skal jeg lave juice nummer 2, den hedder "Naturlig skønhed". Den glæder jeg mig rigtig meget til.

2 kommentarer: