lørdag den 14. april 2012

Sjov med kuglebane

Martin skulle spille træningskamp mod hans ærkerivaler idag, de har tabt alle deres kampe i indendørsfodbold til det hold, så han var spændt på hvordan det ville komme til at gå når det var udendørs. Jeg har lige talt med Peder, de vinder stort, så bliver jeg mega stolt og glad. Jeg ville rigtig gerne have været med ude og kigge, men jeg er simpelthen så træt for tiden, orker ikke det vilde udover at sove gab. Om det er sclerosen der driller eller træthed efter besøg hos Osteopaten, det finder jeg nok aldrig ud af.
Men så fik jeg lidt kvalitetstid sammen med min store datter, imens lillesøster sov, vi lavede nemlig kuglebane og det lykkes os at lave den helt selv uden hjælp.


I eftermiddag står det på fodboldkamp på fcms arena. Fcm møder ob, så jeg håber vejret bliver lidt bedre, så vi ikke kommer til at fryse alt for meget.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar