onsdag den 9. november 2011

Aftensmad

Nu hvor jeg lever efter sclerosekostrådene er det faktisk hele min livsstil der skal laves om. Ikke kun min livsstil men hele familiens og de tager det mægtigt pænt selv børnene.



Nå men idag står menuen på rodfrugter: Knoldselleri, gullerødder og rødbeder blandet med olie og salt og ind i ovnen. Ca de sidste 15 minutter putter jeg lige nogle hvidløgsfed ind sammen med rodfrugterne.

Så har jeg smurts laksefileter ind med citronsaft, salt og lige puttet lidt hvidløg på, pakket dem ind i standiol og ind i ovnen.

Den måde jeg lever på er:

Søndag, mandag og tirsdag er mine vegetardage.

Onsdag, torsdag, fredag og lørdag er der 2 dage med fisk og 2 dage med lyst kød, men følg med på bloggen hvis du mangler inspiration til noget sundt mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar