søndag den 13. november 2011

Søndag aften står det på vegetarret

Vi har haft en skøn søndag, med besøg af en af Martin (min drengs fodboldkammerat) hele dagen, så jeg bagte pølsehorn og vi var en tur på fodboldbanen.

Laura (min datter) gad ikke rigtig fodbold så det var heldig at der var en legeplads lige ved siden af hvor jeg kunne gynge, se det kunne hun lide :-)

Jeg har det helt fantstisk lige i tiden, nyder min graviditet og er 34 uger henne og mærker intet til sclerosen. Om det er pga af min kostomlægning eller om det er fordi jeg er gravid det må tiden vise. Men jeg nyder altid de gode perioder og tager en dag af gangen.

Til aften fik vi Indisk suppe og det smagte fantastisk, men jeg synes at søndag, mandag og tirsdag er hårde for der spiser jeg ikke kød og jeg savner det faktisk allermest til min frokost, men hvad søren skulle der ikke ske værre ting end det går det nok :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar