onsdag den 23. november 2011

Så er julelysene blevet tændt udenfor




Jeg fik 2 kar af hele min familien til min 33 års fødselsdag, om sommeren blomstre Rose de Rescht i den ene, men her til vinter har jeg puttet gran som bunddække og så er der kommet julelys henover og det giver altså en helt fantastisk stemning.

Nu har børnene også plaget de sidste 3 uger for hvornår vi skulle have julelysene op, og ja så for at få lidt fred så kom lysene op igår og så kan vi heldigvis vente med at pynte op til jul indenfor indtil weekenden.



Vi har altid lys i vores fine blommetræ, som bliver stærkere og stærkere for hvert år, nu hænger grenene knap så meget når julelysene kommer rundt om grenene.

Så julelysene lyser udenfor og minder mig om den skønne tid vi går imøde og jeg glæder mig til weekenden hvor julemanden kommer ned i gågaden og tænder julelysene og Lunte fra nissebanden laver sjov og ballade i Nørreportcenteret.

Dog er der en lille knurre på tråden, Laura (min datter) er blevet syg, så vi krydser finger for at hun er frisk imorgen når julemanden indtager byen.

Lørdag skal jeg til Herning med min mor og søstre og juleshoppe og ud og spise om aftenen. Hvert år inviterer min mor alle os tøser på en shoppetur. Sidste år var vi i Århus og da jeg nu er gravid og lidt træt blev det altså Herning i år. Så er der heller ikke så langt, hvis jeg går i fødsel ha ha ha.

Søndag skal vi julehygge med Martins klasse, pynte op herhjemme med julenisser og julepynt, så det bliver en ganske fremragende weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar