tirsdag den 22. november 2011

Jeg kom lige til at købe en bog


Da jeg var i Bilka idag for at købe ind til aftensmaden faldt jeg lige over bogen "Mindfulness i hverdagen" til kun 49 kr inklusiv cd med øvelser.

Nu har jeg valgt at meditere et par gange om ugen, fordi jeg fornemmer at det giver mig mere overskud i en travl hverdag. Jeg arbejder meget på at leve i nuet, det er rigtig svært og jeg glemmer det så tit.
Men det bliver nemmere og jeg kan mærke at ting der førhen kunne gå mig frygtelig på, ikke betyder så meget længere. Jeg er blevet bedre til at vælger mine kampe med omhu.

Nå tilbage til bogen.

Ved at læse bogen skulle jeg opnå at gøre mig fri af vanens magt, opnå ægte selvindsigt og styrke min tilstedeværelse i nuet.

Se det bliver spændende og jeg vil give jer en opdatering når bogen er læst færdig og hvem ved måske har jeg flyttet mig og endda blevet et bedre menneske :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar