søndag den 27. november 2011

Juleudsmykning Herningcenteret

Jeg har haft en dejlig dag i Herning igår, jeg fik købt 5 julegaver det er helt vildt. Så mangler jeg kun 6 gaver så er jeg færdig, det er fantastisk.

Men jeg skal selvfølgelig også sørge for at blive færdig inden bebsen kommer, så det nytter ikke at finde på dårlige undskylninger :-)

Jeg fik taget nogle billeder i Herningcenteret af juleudsmykningen og det kunne Nørreportcenteret godt lære lidt af.






Idag skal vi mødes med Martins klasse på en campingplads til julehygge, men jeg synes godt nok at vejret er så dårligt at jeg overvejer om det er en god ide, men nu får vi  at se.
Laura er stadig syg, nu har det sat sig i halsen så det går rigtig godt, men udover det virker hun faktisk okay frisk :-)

Og så skal der pyntes op og det glæder jeg mig maks til, det er så hyggelig og vores fine adventskrans skal tændes i dag, første dag i advent. Trods regn og rusk bliver det en fremragende søndag, det kan jeg mærke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar