fredag den 18. november 2011

Et liv uden leverpostej

Jeg elsker leverpostej, varm leverpostej på et nybagt franskbrød, leverposej med bacon og champignoner og jeg kunne blive ved.

Man kan slet ikke tage til julefrokost uden der er leverpostej og jeg elsker det og savner det rigtig meget. Men jeg ved også at det værste du som sclerosepatient kan spise er leverpostej pga af indmad, lever og andet godt, som ikke er godt for mig :-(

Men men men jeg har fundet et alternativ TARTEX BØNNEPOSTEJ. Hvis du ikke kender den grønne tube, så er det nu du kan få et nyt liv uden leverpostej. Et helt nyt liv baseret på sunde bønner og krydderi, men med en smag hvor alle kan være med.

Selv min mand som er kødspiser, elsker Tartex bønnepostej og spiser det glædeligt på sit rugbrød :-)




Det kan købes på nettet i diverse helsebutikker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar